Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2018 23:22 - Силна
Автор: sisilotka Категория: Тя и той   
Прочетен: 1434 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Върви си момче, не припарвай до мене
Какво, да не мислиш, че някак ми дреме
Не виждаш ли в мене това безразличие
към твоето минало, безплътно величие.

 

Какво не разбра, какво не дочете
Моля ви тука субтитри включете
Не искам, не моля, дори не желая
а искам да видя вече и края

 

На тази голяма и безтегловна
ужасно ненужна и толкоз греховна
„Любов“, дето казваш, че няма да спре
Я стига, тръгвай си вече момче.

 

Ето, че вече не те и желая
Не искам да бъда с теб до безкрая
Досадно те гледам как се потиш
Хайде, тръгвай, какво, да не чакаш бакшиш

 

За какво да те искам все още в живота
Казваш за мене бил си джакпота
Хей, ти ме накара да бъда по-силна
със твойте лъжи и любов тъй усилна

 

Вече е време и аз ти го казвам
Ето дори и вратата показвам
Върви си защото сега в мен жената
Ще тръгне сама под ръка със съдбата

 

Върви си момче, нежелан си човече
Имам силата да се изправя аз вече
Ще намеря Любов, но не във кавички
И не такава, със следи от карфички.

/Сисилотка/

image


Тагове:   обич,   желание,   любов,   поезия,   Тя и той,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sisilotka
Категория: Други
Прочетен: 58132
Постинги: 21
Коментари: 10
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031